Walk into the Light Zuidplas

Donderdag 11 september 6.00 u Locatie: : ‘t Blok(Stichting Zo) IJsermanpad 1, Nieuwerkerk aan den IJssel

Bij het eerste ochtendlicht wandelen we samen -in stilte of in gesprek- om stil te staan bij suïcidaliteit en alles wat daarmee samenhangt: gemis, zorgen, hoop en herinnering. Deze wandeling is bedoeld voor iedereen die geraakt is door het onderwerp, direct of indirect. Nabestaanden, naasten, mensen met eigen ervaringen, professionals en betrokken inwoners, iedereen is welkom.

𝗪𝗮𝗻𝗱𝗲𝗹 𝗷𝗲 𝗺𝗲𝗲? Na afloop is er een gezamenlijk ontbijt. Deelname is gratis, aanmelden is wel nodig via de link: https://walkintothelight.nl/doe-mee/locaties/

Op de website staat ook het programma en praktische informatie over de wandeling.